Promocje

WODA MICELARNA DO DEMAKIJAŻU WODA MICELARNA DO DEMAKIJAŻU 20,00 zł 27,00 zł







PAKIET MALINOWY NA CIAŁO PAKIET MALINOWY NA CIAŁO 203,00 zł 254,00 zł








RETI-POWER VC 5 ZABIEGÓW RETI-POWER VC 5 ZABIEGÓW 175,00 zł 219,00 zł



PAKIET CZEKOLADOWA ROZKOSZ PAKIET CZEKOLADOWA ROZKOSZ 169,00 zł 211,00 zł







Koszty-dostawy

  1. Sklep prowadzi sprzedaż wyłącznie na terenie Polski.
  2. Towar zamówiony w Sklepie Internetowym Centrum Kosmetyczne LADY KATIE dostarczamy za pośrednictwem Firmy Spedycyjnej:  Poczty Polskiej.

  3. Koszty dostarczenia przesyłki kształtują się następująco:

Sposób dostawy 

Forma płatności

Koszt dostawy

              

Przesyłka Poczta Polska 

do wagi 30 kg

przedpłata

17,00 zł

pobranie

19,50 zł 

 

 

 

 

Minimalne wymiary przesyłki pobraniowej wynoszą 15 cm x 20 cm. Maksymalne są sumą długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość i nie mogą przekraczać 3 m, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1,50 m.

GABARYT A to paczki o wymiarach: minimalnym, gdzie strona adresowa nie może być mniejsza niż 15×20 cm oraz maksymalnym, tu żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 60 cm, szerokości 50 cm, wysokości 30 cm.

GABARYT B to paczki o wymiarach: minimalnym gdzie choć jeden z wymiarów przekracza długość 60 cm, szerokość 50 cm i wysokość 30 cm oraz maksymalnym, w którym suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość to 3 m, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1,5 m.

W ramach usługi przyjmowane są przesyłki o masie do 30 kg.


  1. Koszt dostarczenia przesyłki dotyczy standardowej przesyłki (jednej paczki). Jeżeli wystąpi konieczność podzielenia zamówienia na dwie lub kilka paczek, Klient zostanie o tym poinformowany e-mailem oraz jednocześnie otrzyma informację o całkowitym koszcie dostawy zamówionych towarów. Wówczas Klient podejmie decyzję o realizacji zamówienia lub o rezygnacji, wysyłając e-mail na adres: biuro@ladykatie.pl

  2. Podczas odbierania przesyłki od Kuriera, Klient powinien zapoznać się ze stanem opakowania. Jeżeli opakowanie zewnętrzne zostało naruszone lub towar uległ uszkodzeniu należy w obecności Kuriera spisać protokół szkody oraz jak najszybciej skontaktować się ze Sprzedawcą. Postępowanie takie ułatwi rozpatrywanie ewentualnej reklamacji.

  3. Klient, w obecności Kuriera, powinien sprawdzić także zamówienie pod względem stanu ilościowego i jakościowego bez względu na to, czy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia. Firma Kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu z odbiorcą przesyłki. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia, czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl