
-
Sklep prowadzi sprzedaż wyłącznie na terenie Polski.
-
Towar zamówiony w Sklepie Internetowym Centrum Kosmetyczne LADY KATIE dostarczamy za pośrednictwem Firmy Spedycyjnej: Poczty Polskiej, Inpost.
-
Koszty dostarczenia przesyłki kształtują się następująco:
Sposób dostawy |
Forma płatności Koszt dostawy |
|
Przesyłka Poczta Polska do wagi 30 kg |
przedpłata 17,00 zł |
pobranie 19,50 zł |
Przesyłka INPOST PACZKOMATY do wagi 20 kg |
przedpłata 10,99zł |
pobranie 13,49 zł |
Przesyłka INPOST KURIER do wagi 30 kg
|
przedpłata 14,00 zł |
pobranie 16,50 zł |
Minimalne wymiary przesyłki pobraniowej wynoszą 15 cm x 20 cm. Maksymalne są sumą długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość i nie mogą przekraczać 3 m, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1,50 m.
GABARYT A to paczki o wymiarach: minimalnym, gdzie strona adresowa nie może być mniejsza niż 15×20 cm oraz maksymalnym, tu żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 60 cm, szerokości 50 cm, wysokości 30 cm.
GABARYT B to paczki o wymiarach: minimalnym gdzie choć jeden z wymiarów przekracza długość 60 cm, szerokość 50 cm i wysokość 30 cm oraz maksymalnym, w którym suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość to 3 m, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1,5 m.
W ramach usługi przyjmowane są przesyłki o masie do 30 kg.
-
Koszt dostarczenia przesyłki dotyczy standardowej przesyłki (jednej paczki). Jeżeli wystąpi konieczność podzielenia zamówienia na dwie lub kilka paczek, Klient zostanie o tym poinformowany e-mailem oraz jednocześnie otrzyma informację o całkowitym koszcie dostawy zamówionych towarów. Wówczas Klient podejmie decyzję o realizacji zamówienia lub o rezygnacji, wysyłając e-mail na adres: biuro@ladykatie.pl
-
Podczas odbierania przesyłki od Kuriera, Klient powinien zapoznać się ze stanem opakowania. Jeżeli opakowanie zewnętrzne zostało naruszone lub towar uległ uszkodzeniu należy w obecności Kuriera spisać protokół szkody oraz jak najszybciej skontaktować się ze Sprzedawcą. Postępowanie takie ułatwi rozpatrywanie ewentualnej reklamacji.
-
Klient, w obecności Kuriera, powinien sprawdzić także zamówienie pod względem stanu ilościowego i jakościowego bez względu na to, czy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia. Firma Kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu z odbiorcą przesyłki. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia, czy okradzenia przesyłki w transporcie.